Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Dagens billede

Opgaven er at se verden på ny.

Et musetræ er ét hvor et egern eller en mus har nedgravet nogle nødder, som alle er spiret og er blevet til tætstående træer, det ligner et træ med mange stammer

Et musetræ er ét hvor et egern eller en mus har nedgravet nogle nødder, som alle er spiret og er blevet til tætstående træer, det ligner et træ med mange stammer

På kameraets lille bagside-display var den blå farve på venstre side af stammerne mere prominent. Jeg har prøvet at fifle lidt med billedet for at fremhæve den blå tone (som skyldes blå himmel), men opgav og vendte tilbage til originalen – jeg kunne ikke få det som jeg ville have det. En anden gang. Måske med pensel og papir.

Skriverier …

Written by Donald

Thursday, August 13, 2015 at 18:55 UTC

Posted in Carpe Diem

Tagged with

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pensel og papir🙂
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Friday, August 14, 2015 at 9:16 UTC

    • Ja, det må jeg prøve. Jeg husker min leg med farver som rødbrun og blå – der gav en fantastisk levende illusion af stammer i et efterårsagtigt lys. Men det er længe siden jeg har malet. Hvor gemmer penslerne sig?

      Donald

      Friday, August 14, 2015 at 9:43 UTC


Comments are closed.