Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Sommerstemning i Liseleje

For mere end halvtreds år siden, da det var nyt at have bil, kørte min far somme tider på tur med mig (uden resten af familien). Vi var blandt andet i Liseleje og drak kaffe i konditoriet – nu Lisestuen.

Senere tog min egen lille familie til Liseleje for at se solnedgang. Jeg havde en gammel (dame)cykel i svigermors sommerhus i Asserbo og cyklede om morgenen (kl.4, inden sommertid blev indført) rundt omkring. Jeg kan stadig mærke den livsglæde, når jeg ser stederne.
I går skulle jeg bare se om der var et frokoststed (og Café Solskin var desværre lukket, – det var ellers sådan et godt spisested) – og der er masser af steder, som er åbne fra 11-12 til langt ud på aftenen.

Skrivefelt …

Written by Donald

Tuesday, August 4, 2015 at 22:59 UTC

Posted in Tidsmaskinen

Tagged with

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Så trivelig det ser ut- men det har sikkert skjedd noen endringer i løpet av årene
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Wednesday, August 5, 2015 at 5:29 UTC

    • Det svarer meget godt til “Sommerheimen”
      Klem på dig🙂

      Donald

      Wednesday, August 5, 2015 at 8:57 UTC

      • Jeg vil tro det🙂 Men i sommerheimen må vi være våre egne servitører og slikt.🙂
        Klem på deg🙂

        Mormor

        Wednesday, August 5, 2015 at 9:06 UTC


Comments are closed.