Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

En solnedgang efter kl.22

Hastede til stranden, op ad bakkerne

Hastede til stranden, op ad bakkerne

Efter at have luget i godt en time, skyndte jeg mig at rydde op og køre til stranden – det var årets længste dag(e) og jeg vil se en solnedgang og den lyse nattehimmel mindst én gang om året.

Her åbner rummet sig, et kæmpemæssigt gulv med reflexion af solens stråler - og hov, en fisker?

Her åbner rummet sig, et kæmpemæssigt gulv med reflexion af solens stråler – og hov, en fisker?

Skrivefelt …

Written by Donald

Monday, June 22, 2015 at 10:55 UTC

Posted in Skyer

Tagged with

10 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Takk skal du ha for en vakker solnedgang, fiskere og badegjester og Hesselø fyr.
    Klem på deg

    Mormor

    Monday, June 22, 2015 at 12:04 UTC

    • Det er altid smukt at se selv, og med lidt opfindsomhed kan man gemme et indtryk på “film” eller i billeder, Mormor🙂

      Klem på dig🙂

      Donald

      Tuesday, June 23, 2015 at 9:33 UTC

  2. Hvor er du bare dygtig Donald. Meget flotte billeder.

    Stegemüller

    Monday, June 22, 2015 at 14:05 UTC

  3. jeg kan ikke udtrykke mig bedre end ovenstående 2 damer. Kh Marianne

    marianne bentzen

    Monday, June 22, 2015 at 16:09 UTC

  4. Jeg synes, der er noget faretruende over det.

    Rasmine

    Tuesday, June 23, 2015 at 0:09 UTC

    • @Rasmine : Der var så absolut ja, noget faretruende, eller i det mindste truende skyer, som roterer omkring et lavtryk ved Århus, og som gav regn andre steder🙂

      Donald

      Tuesday, June 23, 2015 at 11:54 UTC

  5. Dejlige billeder fra vores smukke midsommer!

    Madame

    Tuesday, June 23, 2015 at 7:43 UTC

    • Ja, det var heldigt at denne dag var så smuk. Og godt at jeg kom afsted trods alle forhindringer!🙂

      Donald

      Tuesday, June 23, 2015 at 11:55 UTC


Comments are closed.