Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Archive for June 19th, 2015

Valgsted Mårum

Mårum – tidligere kendt for kildevand fra den nærliggende Gribskov – er et byområde med mange kreative mennesker og gode boliger, med kirke, forsamlingshus, købmand og tankstation og stalddørssalg mv. – små virksomheder. 801 stemmeberettigede, stemmeprocent 89 i år.

Inden jeg tog afsted, kastede jeg et blik ud ad vinduet og så at valmuerne blomstrede - den tidligere nabo troede at jeg dyrkede opium

Inden jeg tog afsted, kastede jeg et blik ud ad vinduet og så at valmuerne blomstrede – den tidligere nabo troede at jeg dyrkede opium

Jeg sendte den tidligere nabo en venlig tanke og undrede mig over, hvad det er, der gør at folk tror jeg dyrker opiumsvalmuer. Måske fordi min søn efterlod nogle bilvrag og havde svært ved at overskue hvordan man kom af med dem igen (jeg hjalp selvfølgelig) og måske troede naboen at det var mig der samlede på gamle ubrugelige biler? Eller fordi jeg var syg og ofte måtte blive hjemme? Nå pyt, afsted til valgstedet.

Opstillet og klar til expedition

Opstillet og klar til expedition

Da der manglede en klokke til indledning af valghandlingen, stillede køkkenet beredvilligt et grydelåg til rådighed!

Da der manglede en klokke til indledning af valghandlingen, stillede køkkenet beredvilligt et gryde med låg til rådighed! Perfekt sound!

Det er dejligt at tale med andre politisk engagerede fra alle mulige partier.

Skrivefelt …

Written by Donald

Friday, June 19, 2015 at 10:41 UTC

Posted in Liv

Tagged with