Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aksene skrider

Jeg kan se Farmer har nogle flotte billeder og tider på hvornår aksene plejer at komme og hvad man kan forvente. Jeg nyder at kunne gå over og tage et kig ned mellem planterne og se, hvordan aksene kommer frem ud af en blad-konvolut. Det er – mærkeligt nok – nyt for mig, formentlig fordi jeg er vokset op i byen, men man kan altid lære nyt.

Jeg beklager at de sidste billeder er utydelige, men det var umuligt at få gode billeder på grund af en blæst, som rystede både aks og kameramand!

Skrivefelt …

Written by Donald

Thursday, June 4, 2015 at 10:07 UTC

Posted in Mark

Tagged with ,

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er ikke like lett å få tat bilder, nei. Men jeg synes det gikk godt like vel.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Friday, June 5, 2015 at 11:05 UTC


Comments are closed.