Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Spredning af talenter

Og så i regnvejr – for første gang i en lille uge, regnvejr!

Skrivefelt …

Den graver sig ned, den rare lille bil ...

Den graver sig ned, den rare lille bil …



Tilføjelse: Overskriften hentyder til den kampagne hvor der tales om at det er spild af gode kræfter hvis fx. en læge lægger fliser i stedet for at betale en fliseexpert. Men alle har brug for afvexling og viden om andre fag.

Written by Donald

Thursday, April 30, 2015 at 12:38 UTC

Posted in Byggeri, Skov og have

Tagged with

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nå blir det bra.
    Men pass ryggen da.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Thursday, April 30, 2015 at 13:19 UTC

    • Da jeg prøvede at køre bilen ind nu, Mormor, sank den ned i gruset og kørte fast. Jeg kan sagtens få den ud igen, men jeg skal liiige tænke lidt. Det havde jeg ikke ventet! Det er åbenbart for tykt et lag småsten/perlegrus.
      Klem på dig!🙂

      Donald

      Thursday, April 30, 2015 at 14:07 UTC

      • Har du ikke tromlet den?
        Den må stampes i etterkant, holder ikke bare å dra over med rive.🙂

        Mormor

        Thursday, April 30, 2015 at 15:19 UTC

        • Ja nej, joe tja, jeg har ikke nogen stampemaskine men gik henover gruset med mine tunge fødder!😉
          Klem på dig🙂

          Donald

          Thursday, April 30, 2015 at 16:38 UTC

          • Jammen Donald, du er da ikke tung nok🙂

            Mormor

            Thursday, April 30, 2015 at 16:43 UTC

            • Jo jeg er!
              For 11 år siden lavede jeg vest-terrasse (den ses (lidt) på billedet til højre) og brugte min krop som stampemaskine! Og så satte jeg en “is-gletscher-pæl” lige udenfor så jeg kunne se, hvor meget terrasse-jorden skred ud, og – mirakel – den holder ret godt, bedre end professionelt byggede terrasser som jeg har set i nærheden.

              Men jeg skal nok passe på og finde en løsning, så bilen kan køre på gruset. En bekendt fortalte engang, at det er bedst at bruge noget kalkholdigt grus, som størkner til en hård overflade. Måske det vil ske med denne stabil-grus overflade under småstenene, når der falder mere regn.
              Klem på dig🙂

              Donald

              Thursday, April 30, 2015 at 17:47 UTC

  2. Det overrasker at bilen kørte fast. Så tykt et lag ser det ikke ud til du har brugt.

    Jørgen

    Thursday, April 30, 2015 at 19:18 UTC

    • Nemlig Jørgen – det undrer også mig. Jeg tror dog ikke det bliver så svært at “grave” den fri igen og evt. bruger jeg klude foran/bagved hjulene, ligesom hvis man kører fast i sne.

      Donald

      Friday, May 1, 2015 at 1:03 UTC


Comments are closed.