Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Heatherhills

Og nu til noget helt andet:
AagePK’s velkomst 1 kilometer over byens og Brøndbyfodboldbanernes lys i fåregående Heatherhill-indlæg henledte opmærksomheden på at Heatherhill er et ganske almindeligt ord på Engelsk og at der er andre steder, der hedder sådan. Google supplerede med 200 personer, som bærer navnet Heather Hill.

Men al den virak førte til overvejelser over hvordan man så anpriser et retirement home, Heather Hills Village, i Michigan. (phone: (616) 942-1990 or email us: admissions@heatherhills.com 1055 Forest Hill Ave SE, Grand Rapids, MI 49546)

Der reklameres ikke med kæledyrsrobotter.

http://heatherhills.com/resident-life
Ask our coordinators for details on daily activity schedules.

Social hours
Tea times
Daily exercise classes
Leisure enrichment classes
Bingo Fridays
Music concerts
Themed cocktail hours

… og meget mere.

Besøg os i Heather Hills Village, skriver de

Welcome to Heather Hills Village, skriver de

Jeg får ud af det, at man er helt klar over, at det er de varme hænder, som forhindrer at livets slutning bliver en stor tragedie.

Hvad får du ud af det?

GoogleEarth viser et lidt andet miljø (men det er jo også set udefra):

Written by Donald

Saturday, April 11, 2015 at 9:34 UTC

Posted in Blogosofi, Brok

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. En søt liten landsby, nesten? Men ikke bring eget kjæledyr?
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Saturday, April 11, 2015 at 11:45 UTC

    • Jeg ved det ikke, Mormor – jeg fandt vejen, Forest Hill Avenue SE Grand Rapids, som er en forholdsvis stor by i Michigan – (men der er vist ikke rigtigt nogle vandfald, rapids!)
      Og Forest Hill Avenue er en rigtig grøn vej uden det billede af huse nær hinanden, fortov og rollator, som websitet viser. De nederste tre billeder er “rigtige” billeder fra Google Earth og viser et moderne retirement home, som er meget fint og dyrt.
      Klem på dig🙂

      Donald

      Saturday, April 11, 2015 at 18:01 UTC

  2. Bare et lite apropos til planting og hage.

    Klem på deg🙂

    Mormor

    Sunday, April 12, 2015 at 10:19 UTC

    • Den er sød – men han planter den i skygge, og den jeg har købt (billigt) skal ikke stå i skygge, den kommer til at stå i sol. Jeg tvivler på at den kan tåle at stå på toppen af den kunstige skråning jeg måtte lave for at få terrasse udenfor vest-døren – her går alting ud og selv lavendel gror dårligt – og jeg tænker derfor at jeg hellere må plante den nedenfor den lille skråning. Billeder følger en anden dag! Nu skal jeg have skrevet nogle breve.

      Klem på dig🙂

      Donald

      Sunday, April 12, 2015 at 11:02 UTC

  3. Jeg læser baglæns lige nu. Det ser ud til at være et godt sted at blive gammel, hvis de altså mener noget med de fine ord. Det gør man vist ikke altid i vort lille land.

    Jørgen

    Friday, April 17, 2015 at 13:08 UTC

    • Nej, Jørgen, det er langt fra altid at man gør hvad man siger og mener her i vores land. Det var netop derfor at jeg synes dette ældrehjem kunne tåle en omtale: Vi ved jo godt, hvad der skal til for at skabe en god livsaften – men gør vi det?

      Donald

      Friday, April 17, 2015 at 15:06 UTC


Comments are closed.