Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Bladforside DNyt-177

Så blev jeg færdig med et blad, som jeg egentlig havde håbet skulle udkomme i begyndelsen af Februar.

Det er et produkt, som er acceptabelt – David har skrevet to flotte artikler om programmering, og jeg har skrevet om samarbejdsformen, som opstår af Open Source principperne. Open Source – frigivne kildetexter – betyder, at man kan dele den viden, der ligger i de computer-programmer og styresystemer, som er Open Source – man kan læse programkoden. Læs og forstå.

Jeg er ikke begejstret for mine artikler, men det er essentielle emner og jeg har filet på sætningerne, så der – forhåbentlig – ikke er for mange indforståede eller kontextløse sætninger.

Forsiden skal give indtryk af at Open Source resulterer i en meget høj produktivitet.

Forsiden skal give indtryk af bladets vigtigste emner - her antallet af releases af Linux-kernen

Forsiden skal give indtryk af bladets vigtigste emner – her antallet af releases af Linux-kernen
Csets betyder change-sets, ændringer som kommer i rettelses-sæt; devs er developers/programmører

Den høje produktivitet hænger sammen med glæde og tilfredshed med arbejdet, – eller manglende frustrationer🙂

Skrivefelt …

Written by Donald

Monday, April 6, 2015 at 10:33 UTC

Posted in Blogosofi, Ord

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. OG så opdager jeg nu at jeg mangler at skrive hvem det er, der præsenteres på forsiden! Uha.

    Donald

    Tuesday, April 7, 2015 at 11:12 UTC

  2. Må jo navngi folk på forsiden. Uha!
    Så blir mn nok meget klokere om man leser dette bladet.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Tuesday, April 7, 2015 at 11:26 UTC

    • Ja, det står heldigvis i kolofonen at der er credit til Jonathan Corbet, men der står ikke at det er ham man ser på billedet. Det kan gættes når man læser artiklen, men altså – det er en fejl.😦
      Klem på dig.🙂

      Donald

      Tuesday, April 7, 2015 at 12:11 UTC


Comments are closed.