Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Terrassekant eller Kattegrus

Som tidligere fortalt har jeg lavet gruskanter rundt om terrassen. Formålet var at det skulle være lettere at hive småplanter op.

Kan man da ikke bare hive dem op hvis der er almindelig jord? Nej for den er så leret, at rødderne får godt fast og knækker i stedet for at komme op.

Det er mine fødder men ikke mine fodspor - og nedeunder ligger der måske katte-excrement

Det er mine fødder men ikke mine fodspor – og nedeunder ligger der måske katte-excrement

(Billede fra langfredag, indlægget er baguddateret – jeg fik jo ikke skrevet noget den dag)

Skrivefelt …

Written by Donald

Friday, April 3, 2015 at 10:18 UTC

Posted in Brok, Skov og have

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lager du kattedo? Da blir nok Røde glad🙂
    Klem på deg.

    Mormor

    Tuesday, April 7, 2015 at 10:45 UTC

    • Nej nej nej mormor! Det var ikke til den røde (eller den hvide eller den sorte!) Det var for at jeg lettere kunne hive op de planter med dybe rødder, løvetand, krybende potentil og så videre!
      Klem på dig🙂

      Donald

      Tuesday, April 7, 2015 at 10:51 UTC

      • Det tror jeg kattene blåser i🙂 Fin do, sier de og graver av hjertens lyst🙂
        Klem på deg.

        Mormor

        Tuesday, April 7, 2015 at 11:13 UTC


Comments are closed.