Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Afsted afsted

Det er sommer, det er sol og det er søndag,

nå nej det er vinter …

Det kan være vanskelige at se, hvad der er vandret, hvis ikke man ser billedet i stor størrelse (så ser man flere krusninger i vandoverfladen)

Det kan være vanskelige at se, hvad der er vandret, hvis ikke man ser billedet i stor størrelse (så ser man flere krusninger i vandoverfladen)

Written by Donald

Sunday, February 8, 2015 at 13:02 UTC

Posted in Mark

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blåser det?
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Sunday, February 8, 2015 at 13:28 UTC

    • Jeg kom ikke afsted, Mormor, for en gangs skyld opgav jeg; jeg har ondt i ryggen og havde tinnitus, og besluttede at sove “regenrations-søvn” eller “reparationssøvn” og spillede klaver hele dagen🙂 men jeg kan se på “DMI Borgervejr” at det blæste lidt. 10-12 m/sek.
      Klem på dig🙂

      Donald

      Sunday, February 8, 2015 at 22:54 UTC

  2. Det ligner en mark der har fået for meget vand.

    Jørgen

    Sunday, February 8, 2015 at 15:51 UTC

    • Det er rigtigt, Jørgen, det er et dræn, der er smadret eller tilstoppet, tror jeg!

      Donald

      Sunday, February 8, 2015 at 22:55 UTC


Comments are closed.