Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Søndagstur i trængsel på Tisvilde Hegn Strand

Solskin, søndag, og folk strømmer til stranden

Solskin, søndag, og folk strømmer til stranden

Så skinnede solen igen, heldigvis!

Ud at gå tur – al motion hjælper. Du har vel noteret dig at det var søndag og solskin?
Skriv bare løs …

Det ligner, der er trængsel

Det ligner, der er trængsel

Det ligner at noger har brugt for meget opvaskemiddel

Det ligner at noger har brugt for meget opvaskemiddel

Skriv bare løs …

Written by Donald

Sunday, January 25, 2015 at 18:44 UTC

Posted in Skov og have

12 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, det har været dejligt vejr i dag. Folk strømmede også til Køge Ås. Uden (synlige) mobiler.

    Jørgen

    Sunday, January 25, 2015 at 19:19 UTC

    • Hæ! Uden synlige mobiler, så har det været en god dag!🙂

      Donald

      Sunday, January 25, 2015 at 21:54 UTC

  2. Sprogpolitiet: Hvordan kan det være, du skriver “Det ligner at”? Det hedder da, “Det ser ud som om”`?🙂

    Stegemüller

    Sunday, January 25, 2015 at 20:25 UTC

    • Uh jeg har opdaget andre stavefejl. Jeg ved ikke om “det ligner” kunne bruges på denne måde: Det ligner trængsel.
      Den anden, “det ligner at nogen har brugt for meget opvaskemiddel” er rent talesprog. Jeg skriver ofte talesprog for at få en ekstra udtryksdimension med. H.C.Andersen bruger talesprog for at gøre historierne mere levende (og det lykkedes). Nej nej jeg sammenligner skam ikke dette indlæg med H.C. Andersen:mrgreen: !!!

      Donald

      Sunday, January 25, 2015 at 21:57 UTC

  3. Ser fint ut.Måtte være flott å gå der langs havet! Ser det skummer godt i bølgene! Emma og jeg går tur nesten hver dag, men ikke i dag. Var i kirka og orket ikke gå etter middag. -Margit-

    Malys Krok

    Sunday, January 25, 2015 at 21:19 UTC

    • @Margit: Det siges, at det er algevækst som får havet til at skumme (det er ikke opvaskemiddel🙂 )
      Hvis du ikke orker, når det er godt vejr, så må du overtale dig selv, bare en lille tur rundt om hjemmet er faktisk godt for både ben og hjerte🙂
      Hav en god uge!

      Donald

      Sunday, January 25, 2015 at 21:59 UTC

  4. Sikke nogle dejlige billeder, Donald! Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke nåede at komme ud i det smukke vejr, vi havde i går.

    Madame

    Monday, January 26, 2015 at 7:37 UTC

    • @Madame – ja, det var dejligt vejr, sol og ikke for meget blæst, og oplagt at komme ud for at nyde det, men jeg håber vi får flere dage snart🙂

      Donald

      Monday, January 26, 2015 at 11:26 UTC

  5. Hehe..jeg går tur så og si hver eneste dag og er småturer mange ganger pr dag, så jeg tror både ben og hjerte får luft og bevegelse. men takk for velment oppfordring!:) -Margit-

    Malys Krok

    Monday, January 26, 2015 at 8:41 UTC

    • Det var godt, Margit, ja, jeg ved jo godt du går tur med Emma, den søde lille hund!🙂

      Donald

      Monday, January 26, 2015 at 11:27 UTC

  6. Jo jeg så solen skinne, og vi fik også en lille smule sne. Det var et smukt vejr. Gåture er næsten ikke til at undvære. Jeg nyder til enhver tid mine, både de korte og de lange af slagsen.

    Pigen fra landet

    Monday, January 26, 2015 at 18:16 UTC

    • Pia: Gåture er godt! Yes! Og er det er sjovere end at gå i fitnesscenter.🙂 Du har mange fine billeder fra ting du ser på gåturene.

      Donald

      Monday, January 26, 2015 at 23:42 UTC


Comments are closed.