Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftenstemning ved skrænten

Jeg trodser regn og slud – men mørke overskyede eftermiddage, de er sværere at trodse, når man skal ud på tur. I går var der ellers håb om rimfrost og opklaring, solskin efter middag, men det kom ikke. Så jeg tog afsted i det dybeste gråvejr og fik set en del af kysten, som jeg ikke har set før Egon kom forbi.

Ned ad trappe er lige så god motion, siger de (men nej!)

Ned ad trappe er lige så god motion, siger de (men nej!)

Mod øst viste aftenstunden sig - ja, mod øst - i et hul i skyerne, solen over skyerne har farvet højtliggende dis rødlig

Mod øst viste aftenstunden sig – ja, mod øst – i et hul i skyerne, solen over skyerne har farvet højtliggende dis rød

Man aner kullen (med kraftig zoom) men kan dårligt skelne husene i Mölle

Man aner kullen (med kraftig zoom) men kan dårligt skelne husene i Mölle


Jeg gik henad stranden i ca. 20 min og op ad en anden offentlig trappe med 159 trin. Se det er motion!

Skriv bare løs …

Written by Donald

Saturday, January 24, 2015 at 12:47 UTC

Posted in Brok, Foto, Skyer, Vandbyggeri

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fortrinligt sted du har til motion – 10 gange op og ned skulle være bedre en en gang!

    Jørgen

    Saturday, January 24, 2015 at 13:58 UTC

    • Ja, men der er mange flere trapper, og det er godt med variation, Jørgen.🙂

      Donald

      Saturday, January 24, 2015 at 21:02 UTC

  2. Sikke et dejligt sted at gå tur – og med masser af indlagt motion!

    Madame

    Saturday, January 24, 2015 at 17:10 UTC

    • @Madame! Ja, det er et godt sted at gå en mindre vintertur! Man får varmen🙂

      Donald

      Saturday, January 24, 2015 at 21:06 UTC

  3. Pust, støn, med 21-25% lungekapasitet vil nedturen være alt nok for mig *LOL*
    …men klø på, Donald…

    anjoe

    Saturday, January 24, 2015 at 17:19 UTC

    • Ja, jeg burde også passe mere på mine lunger, anjoe. Men jeg kan betro dig at min ryger-ex har konstateret at det hjælper at gå en tur, selv en mindre anstrengende tur (uden trapper) er godt for systemet🙂

      Donald

      Saturday, January 24, 2015 at 21:07 UTC

  4. Er det dit webhotel, der tilbyder den fine effekt, at nå man holder musen over et billede, vises forklaringen?

    Stegemüller

    Saturday, January 24, 2015 at 18:04 UTC

    • Ja, det er wordpress-hosting (gratis) som har rigeligt med faciliteter. Jeg havde engang en wordpress-installation kørende på egen server, men jeg kan ikke få en høj upstream-hastighed, så jeg nøjes med dax2 for tiden – nej, det er forresten ikke rigtigt, jeg har også en Blogg-o-Sophy og Udtale.wordpress.com blogge og på et tidspunkt lavede jeg en blogspot fordi det var nemmere at skrive kommentarer på min kusines engelske site, men den blogspot bruger jeg nu ikke ret meget (om overhovedet).

      Teknikken her er at der er to billeder øverst i fuld skala, og så et “gallery”, som tillader ét af billederne (det øverste) at være stort, og som iøvrigt tilbyder mosaic, cirkel-visning, square (som her) thumbnail-gallery og slide-show-gallery.

      Det er square-tiles som giver teksten når den visuelle pointer kommer henover.

      Men så er det kun ét, billede, der får lov at stå stort, derfor har jeg blandet i dette indlæg.

      Donald

      Saturday, January 24, 2015 at 21:15 UTC


Comments are closed.