Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Lyspunkter mellem bygerne

2. Januar: Sol mellem regn og stormstød; lidt før solnedgang lysnede det igen

2. Januar: Sol mellem regn og stormstød; lidt før solnedgang lysnede det igen

I går, 2. Januar 2015, piskede regnen mod ruden, stormen bankede mod gavlen og rystede træerne, og pludselig skinnede solen. Jeg skulle sende papirbrev med papirfrimærker til USA og besluttede at gå en tur, og konstaterede at postkassen blev tømt næste gang på en søn- og helligdag (jeg gætter at den ikke var blevet tømt 1. Nytårsdag på grund af vejret).

Written by Donald

Saturday, January 3, 2015 at 6:17 UTC

Posted in Skyer

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det var da et vakkert pustehull du fikk tatt bilde av.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Saturday, January 3, 2015 at 7:00 UTC

    • Det var dejligt at jeg kom ud selv om hjemturen var hård, Mormor!

      Klem på dig!🙂

      Donald

      Saturday, January 3, 2015 at 8:09 UTC

  2. Det var det samme her – vi gik en fin tur i solskin, men med modvind hjemad. Og jeg skal ellers love for at regnen piskede mod ruderne her til morgen. Solen har skinnet igen, men nu er der kommet skyer. Vi glæder os over alle dage uden sne! Og dog, det kan jo være smukt, som i årets sidste uge.
    Jeg ser frem til din billedmæssige hittepåsomhed i 2015, Donald.

    Jørgen

    Saturday, January 3, 2015 at 9:13 UTC

    • Det var nemlig smukt med sneen, Jørgen. Jeg tror at børn og barnlige sjæle ønsker sig mere sne!🙂

      Donald

      Saturday, January 3, 2015 at 19:20 UTC

  3. Ja, sikke et skiftende vejr vi haft – og det stormer stadigvæk. Der er et meget smukt lys på dit billede.

    Madame

    Sunday, January 4, 2015 at 13:52 UTC

    • @Madame: Blæsten tog lidt af her, og det var heldigvis ikke så koldt som i sidste uge. Men min næse løber alligevel🙂

      Donald

      Sunday, January 4, 2015 at 16:41 UTC


Comments are closed.