Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Solskin og indendørsarbejde

Denne bygning blev opført som lager for et stormagasin, og blev ombygget af en dygtig arkitekt til brug for en forskerfarm

Denne bygning blev opført som lager for et stormagasin, og blev ombygget af en dygtig arkitekt til brug for en forskerfarm – det er ovenlysvinduer, der skimtes øverst i billedet, som er taget i dybt vintermørke

Der er generalforsamling i foreningen DKuug i morgen. Jeg må arbejde indendørs og det er svært at komme igang, når solen skinner. Nu går jeg en lille tur udenfor!

Foreningen har til huse i forskerfarmen Symbion i København. Symbion har dekoreret et af sine rekreative områder, en aula eller indendørs atrium, som også er lysskakt, på denne måde – det bruges til frokost og serveringer for konferencedeltagere. (Skriv ikke kommentarer …)

Written by Donald

Tuesday, November 25, 2014 at 11:30 UTC

Posted in Brok, Foto

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det var jo nemlig det herligste vejr udenfor, ikke sandt? Undskyld forstyrrelsen af forberedelsen.

    Jørgen

    Tuesday, November 25, 2014 at 14:42 UTC

    • Jo Jørgen, og jeg gik også udenfor i en halv time og skrabede, fejede og det lykkedes mig at få lavet noget fornuftigt🙂

      Donald

      Tuesday, November 25, 2014 at 15:32 UTC

  2. Det glæder mig, at du kom ud og nød det dejlige vejr i en halv time🙂

    Madame

    Tuesday, November 25, 2014 at 16:14 UTC

    • @Madame! Ja! Det skal man gøre: Ud under åben himmel, når solen skinner!🙂

      Donald

      Tuesday, November 25, 2014 at 18:10 UTC


Comments are closed.