Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Først opbygger man en kondition

Uh hvor ville det blive bedre hvis jeg havde haft en dag mere til at forbedre sproget

Uh hvor ville det blive bedre hvis jeg havde haft en dag mere til at forbedre sproget

Forside - lidt mystisk, fordi logoet i midten ikke er forklaret

Forside – lidt mystisk, fordi logoet i midten ikke er forklaret

Når man er ung er det godt at dyrke sport; man opbygger sin kondition. Så studerer man, hvad var det man sagde i min barndom, man slider buksebagen mens man studerer, nej det var et andet udtryk.

Men med andre ord: Man nedslider den fysiske kondition ved at sidde stille. Det har taget små 4 ugers (halvdags)arbejde at skrive og layoute bladet, og jeg har endda genbrugt alle templates fra forrige nummer, jeg har sørget for at rejse mig og gå ind imellem. Jeg har taget lidt tid og jeg har lavet andre ting, og jeg er ikke stresset.

Lige så snart printfilen var sendt til trykkeriet og et par mail experedet, var det om at komme afsted på en lille rundtur, forbi Idrætsforeningen, hvor jeg mødte to af Maltes gamle trænere! Og de syntes at det var OK at melde sig ind i klubbens motionscenter. Men tanken er mig så fjern, altså! Motion er når man går og laver ting.

Er det ikke?

Spadseretur i Vejby City

Spadseretur i Vejby City

Written by Donald

Friday, November 14, 2014 at 23:34 UTC

Posted in Brok

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er det OGSÅ – men når man nu ikke laver tilstrækkelig meget, må man supplere.

    Rasmine

    Saturday, November 15, 2014 at 0:56 UTC

    • Ja det har du så sandelig ret i, Rasmine!🙂

      Donald

      Saturday, November 15, 2014 at 12:54 UTC

  2. Motion = bevegelse. Og det gjør man jo. Kanskje ikke nok?
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Saturday, November 15, 2014 at 13:06 UTC

    • Motion i form af spadsereture er godt, men jeg tror at jeg også kunne få glæde af andre former. Når jeg går, får jeg meget ondt i ryggen. Cykling er ikke så slemt, men da får man ondt i enden. Og det giver ikke så meget som løb og gang. Hvis det er sol i morgen, prøver jeg at køre til Stranden og gå en tur, hvor jeg ind imellem går ind i strandskoven og laver strækøvelser og ligger lidt ned så ryggen får mange slags bevægelse – eller også sætter jeg musik på og danser twist, eller Lambada eller min egen vrikkedans🙂
      Klem på dig🙂

      Donald

      Saturday, November 15, 2014 at 16:13 UTC

      • Det er godt med variasjon. Egenkomponert vrikkedans høre veldig bra ut.

        Klem på deg🙂

        Mormor

        Saturday, November 15, 2014 at 16:35 UTC

        • @Mormor!🙂 Jeg overvejer at filme det …

          Donald

          Saturday, November 15, 2014 at 21:03 UTC

          • JAAAAA!! og legg det ut🙂
            Gleder meg allerede.
            Klem på deg🙂

            Mormor

            Saturday, November 15, 2014 at 21:11 UTC


Comments are closed.