Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Værdier

Jeg har hørt, at man ikke skal skrive på en weblog eller FaceBook, at man drager på ferie (og underforstået, huset står tomt). Jeg frygter virkelig at tage på ferie nu.

Ikke at jeg har så mange værdier, tværtimod, men de uforsikrelige værdier, jeg har (affektionsværdier, er mere værd. Nogle af dem i det mindste🙂

Jeg fik spillet violin i tre timer i går, og det føles som en fysioterapeutisk behandling – med andre ord, det føles lidt godt; det er ufatteligt, når man ikke har spillet i 14 år.

Det lød også lidt godt til sidst.

Written by Donald

Friday, October 17, 2014 at 10:30 UTC

Posted in Brok

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det forekommer at være et godt råd ikke vente med at skrive [om ferien, tilf. af red.] til man kommer hjem igen.
    Det lyder dejligt at det var som at blive behandlet af en fys. i 3 timer at spille på violin – og kunne trods pausen.

    Jørgen

    Friday, October 17, 2014 at 10:36 UTC

    • @Jørgen: Jeg har spillet klaver gennem alle årene – det hjælper nok lidt. Men selve spændingerne i finmotorikken er forskellige, krop- og håndpositioner er jo vildt forskellige – så alligevel er det lidt underligt🙂

      Donald

      Friday, October 17, 2014 at 10:41 UTC

  2. Hm … ferier bør forbigås i stillhet på fb kanskje, men fiolinspill hørtes deilig ut.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Friday, October 17, 2014 at 10:48 UTC


Comments are closed.