Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Himmelfotografering

Billede taget med automatik, kamera peger mere opad mod himmelens skyformationer hvor solen laver lysshow

Billede taget med automatik, kamera peger mere opad mod himmelens skyformationer hvor solen laver lysshow

Billede taget med automatik - med kamera pegende horisontalt ligeud

Billede taget med automatik – med kamera pegende horisontalt ligeud

Efterårsstemningen dette sted var så smuk og fredfyldt, så jeg måtte prøve at fange stemningen. Men enten får man en himmel, som er hvid, eller også får man en forgrund, som er sort.

Billedet er fra en lille spadseretur, efter at jeg havde fejet glasskår sammen i min søns køkken – jeg kom til at skubbe 3-4 glas på gulvet, så de splintredes i 1000 stykker, da jeg rakte ind for at ordne lidt på en hylde.

Written by Donald

Friday, October 3, 2014 at 10:40 UTC

Posted in Brok, Foto

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vakkert å se i begge varianter.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Sunday, October 5, 2014 at 7:06 UTC

    • Jo tak, Mormor, men ingen af dem svarer rigtig godt til det indtryk, man får ved at stå ude i det virkelige liv og se på de røde bær og den blå himmel henover – med solen bag en truende sky!🙂

      Klem på dig!🙂

      Donald

      Sunday, October 5, 2014 at 8:44 UTC

  2. Huskede du at tørre efter med våd vat, så alle de små glasstumper blev samlet op? Fine billeder begge to og problemet med himlen er fint illustreret.

    Jørgen

    Friday, October 10, 2014 at 19:23 UTC

    • Den metode kendte jeg ikke, Jørgen.

      Jeg gjorde noget lignende, jeg brugte en hårdt opvredet filt-karklud til at tage det sidste på bordet, men jeg fik ikke vasket gulv. Jeg må checke igen i morgen. Tak🙂

      Donald

      Saturday, October 11, 2014 at 1:49 UTC


Comments are closed.