Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Opmuntrende efterårs-asters

Efterårs-asters - lyser i solen fra den disede himmel

Efterårs-asters – lyser i solen fra den disede himmel

Ærgrer mig over at jeg ikke tog et billede af den søde lyserøde buket jeg købte i dag. Men de her er nu også pæne🙂 og lige nu er blomstringen overvældende tæt!

Når solen står lige på blomsterne, bliver de hvide på billederne, hvis man ikke blænder ned – så jeg blændede ned alt hvad jeg kunne (Landscape, +/- => -2)

Kommentarer …

Written by Donald

Monday, September 29, 2014 at 19:32 UTC

Posted in Skov og have

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Smukt billede. Eksponeringskompensation er jeg begyndt at bruge mere og mere, hvilket du også gør her med fint resultat.

    Jørgen

    Tuesday, September 30, 2014 at 6:04 UTC

    • Jeg prøvede også at mindske kontrasten, men valgte til sidste at lade være – så baggrunden er meget mørk, men det fremhæver blomsterne🙂

      Donald

      Tuesday, September 30, 2014 at 13:43 UTC

  2. Det ser helt sommerligt ud i din have.

    Stegemüller

    Tuesday, September 30, 2014 at 10:08 UTC

    • Det er det nu ikke, Stegemüller! Men hvis du ser “Huskebloggens” billeder fra Botanisk Have, og Ørstedsparken, så kan man se at der er plantet efterårsblomster og det ser ret dejligt ud!🙂 Der kunne jeg godt tænke mig at gå en tur, men de næste par dage må jeg arbejde hjemme med haven.

      Donald

      Tuesday, September 30, 2014 at 13:44 UTC


Comments are closed.