Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

To en halv kilometer på en halv time

Familieudflugt i går

Familieudflugt i går, Søndag – med en tur omkring fyret og ned til havnen

Fra havnen tilbage til Nakkehoved fyr parkeringsplads efter en bil så jeg kunne hente de andre til parkeringspladsen!😀

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, jeg kan, trods smerter i ben, hofte og ryg og alle mulige andre steder gå og småløbe hurtigere end 5-års børn. Men det er bare ikke så sjovt. Man kan se børnene morer sig mens man selv går og tænker “hvor er den næste bænk?!”

____😕 ____

Written by Donald

Sunday, September 28, 2014 at 23:57 UTC

Posted in Blogosofi

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. 2½ kilometer på en halv time er da rigtig godt! Det er synd, du har smerter – men godt at du sørger for motion!

    Madame

    Monday, September 29, 2014 at 15:07 UTC

    • @Madame🙂 det er pænt rask gang – så ja, jeg er faktisk optimistisk. Jeg tror smerterne kommer fra ryggen og håber at vægttab og gymnastiske hoftevrid – eller “dans” – og lignende kan hjælpe!

      Donald

      Monday, September 29, 2014 at 19:17 UTC

  2. Det er dejligt du kan gå. Det er ikke rart at det er forbundet med smerter. Man kan vist købe en rygsæk med indbygget stol. Var det noget? Det kan man, se https://www.google.dk/search?q=rygs%C3%A6k+med+stol&espv=2&biw=1920&bih=1017&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=D6MpVNCpA6voywPc8YHgBw&ved=0CB4QsAQ

    Jørgen

    Monday, September 29, 2014 at 18:22 UTC

    • Det er måske en løsning hvis det går hen og bliver endnu værre, Jørgen – link er besøgt og information er taget til mig! Mange tak!

      Donald

      Monday, September 29, 2014 at 19:19 UTC


Comments are closed.