Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftentur ved Jævndøgn

Den gruppe asters minder mig om at efteråret er smukt

Afsted! Den gruppe asters minder mig om at efteråret er smukt

Det var en blanding af solskin og en skræk for at have været inde hele dagen, og håb om at få det lidt bedre, som fik mig til at tage afsted.

Afsted ned til vandet - se ud over tomheden, var der én der kaldte det - jeg synes ikke det er tomhed, men måske nok noget med at vaske stranden ren

Afsted ned til vandet – se ud over tomheden, var der én der kaldte det – jeg synes ikke det er tomhed, men måske nok noget med at vaske stranden ren

Här står jag och längtar mot Sveriges kust

Här står jag och längtar mot Sveriges kust

Hvad er dette?

Hvad er dette?

Åudløbet er tilgroet, det har jeg ALDRIG før set her

Åudløbet er tilgroet, det har jeg ALDRIG før set her

Nåh - selvfølgelig, Buddhaer må ikke gå til venstre, så drukner de i åen

Nåh – selvfølgelig, Buddhaer må ikke gå til venstre, så drukner de i åen

Solnedgang på Jævndøgn er ikke kl. 18 fordi vi har stadig har sommertid (Tidszone CEST, 2 timer før generel verdensklokke UTC (Universal Time Coordinate) som jeg bruger her på dax2

Solnedgang på Jævndøgn er ikke kl. 18 fordi vi har stadig har sommertid (Tidszone CEST, 2 timer før generel verdensklokke UTC (Universal Time Coordinate) som jeg bruger her på dax2

Her kan man skrive kommentarer …

Written by Donald

Monday, September 22, 2014 at 9:41 UTC

Posted in Carpe Noctem

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gad vide hvad skiltet betyder – umiddelbart troede jeg, det var noget med kajakker…., men jeg kan bedre lide din: “Buddhaer må ikke gå til venstre, så drukner de i åen”

    Stegemüller

    Monday, September 22, 2014 at 14:46 UTC

    • Hi hi – Stegemüller, det er ikoner for badende mennesker – men man har jo lov at lave lidt skæg med det🙂

      Donald

      Tuesday, September 23, 2014 at 10:27 UTC

  2. Fine, dramatiske billeder af efterårets komme. Og det kom så sandelig i dag. 11º og blæst, frem med en varmere jakke. Det måtte jo ske, men det er svært at passe ind i den lange periode med varmt sommervejr.

    Jørgen

    Monday, September 22, 2014 at 18:55 UTC

    • Det kom, Jørgen, men lige nu skinner solen igen, og det bliver også et smukt efterår og en god vinter🙂

      Donald

      Tuesday, September 23, 2014 at 10:28 UTC


Comments are closed.