Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Experiment – en rundtur i billeder

Billedlinie-1-2 er nok – men hvis man vil se mere, klikker man, så får man en slags “slideshow”, hvor billed-kommentarerne er synlige og billederne er i rundturs-rækkefølge.

Kan en billedserie give oplevelsen af en solbeskinnet eftermiddag i September? en dag med fred og ro, hvor græsslåmaskinen gik igang uden brok? hvor luften var tilpas så jeg ikke blev helt våd af sved, kun lidt?

Kan sådan en billedserie gemme en erindring, så jeg i en overskyet, mørk vinterdag tænker: “Det var dejligt, den dag jeg oplevede sensommer!”?

Så man midvinter tænker: Det er værd at arbejde for?

Kommentarer …

Written by Donald

Saturday, September 13, 2014 at 11:23 UTC

Posted in Skov og have

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det vil man tenke🙂
    Takk for turen rundt huset 🙂
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Saturday, September 13, 2014 at 11:32 UTC

    • Oh det var godt! Så vil jeg gå ud og fjerne de sidste grenbunker og beskære heggen!🙂

      Klem på dig🙂

      Donald

      Saturday, September 13, 2014 at 11:37 UTC

  2. Donald, du har da en rigtig dejlig have, men det er rigtigt, at du virkelig trængte til at få slået græs, også selv om det er så blødt at gå i med bare tæer.

    Stegemüller

    Saturday, September 13, 2014 at 17:39 UTC

    • Ja, jeg kunne jo ikke komme til at slå græs så længe der lå gren-bunker over det hele! Men jeg fik da gjort en masse i går. I dag havde jeg så pludselig ondt i hoften og kunne næsten ikke gå uden at skvatte sammen i højre side, men så må vi se om ikke jeg kan klare det sidste i morgen. Ellers må jeg finde én, som kan hjælpe mig.🙂

      Donald

      Saturday, September 13, 2014 at 19:40 UTC


Comments are closed.