Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Hackerspace

Hov! Dette indlæg er tilbagedateret🙂 Der manglede en entry om hvad jeg fik lavet i går – ud over at jeg var sammen med familien. Jeg er ved at lave bladet DNyt-175 og det morer mig, det giver mening, men det er også et stort arbejde, og et af problemerne, som jeg ikke er så vant til, er at opsøge folk og få lov at bruge et billede eller to.

Jeg havde selv taget billeder – med tilladelse fra de medvirkende – da jeg 1.Juli var på besøg i Labitat på H.C. Ørstedsvej lige ved Gammel Kongevej på Frederiksberg, men jeg manglede et af folk i bevægelse i samlings-arbejdsrummet. Billedet (som ses herunder) er taget af Malthe Borch, og jeg håber at han giver lov. De andre på chat (irc.labitat.dk) siger at han plejer at opfordre til at man bruger hans billeder, “han plejer at smide brug-mig, brug-mig licens på sine billeder”!

En side om hackerspace

En side om hackerspace

Hallo

Written by Donald

Sunday, September 7, 2014 at 23:23 UTC

Posted in Blogosofi, Ord

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo, det ser ut til å være mye arbeid.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Monday, September 8, 2014 at 12:49 UTC


Comments are closed.