Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Motionstur

Hillerød, Torvet

Hillerød, Torvet

Jeg har ondt i højre ben, fod, venstre knæ og i ryggen og det er en blandet fornøjelse at gå en tur. Desværre. Men når man er sammen med sin søn på indkøb og spiser en burger (jeg vælger Vivaldi-salat næste gang!) så er det alligevel en god måde at komme i gang. Gå – den bedste motion.

Cykling er nu heller ikke dårligt, og måske at foretrække, hvis man har en fod, der helst ikke skal belastes for meget.

Written by Donald

Thursday, September 4, 2014 at 11:09 UTC

Posted in Carpe Diem

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tror nok sykling er best om man ikke skal belaste for mye.
    God bedring og klem på deg🙂

    Mormor

    Thursday, September 4, 2014 at 11:22 UTC

    • Ja, det er nok bedst, Mormor, og man skal ikke vente for længe med at komme i gang!

      Klem på dig!🙂

      Donald

      Thursday, September 4, 2014 at 12:15 UTC

  2. Det kan godt være cykling er bedst, men jeg tænker nu på om du har gode sko at gå i, sko, der giver den fornødne stabilitet. Jeg har faktisk selv oplevet gevinsten ved bedre sko, som jeg tror har været medvirkende til at jeg dels kan gå langt og dels ikke er særligt generet i knæ mv.

    Jørgen

    Thursday, September 4, 2014 at 18:07 UTC


Comments are closed.