Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Nedskæring af en væltet syrén

Syrenen væltede under Bodil stormen, og skal udskiftes med Sargent's Apple

Syrenen væltede under Bodil stormen, og skal udskiftes med Sargent’s Apple

For en uge siden fik jeg beskåret den væltede syrén, men den skal skæres endnu mere ned, helt ned og væk.

Lige ved siden af syrénen og faktisk inde i den er der en hassel, som har givet en nød eller to engang, den prøver jeg at beskære væk, men den kommer hele tiden igen.

Written by Donald

Friday, August 29, 2014 at 10:18 UTC

Posted in Skov og have

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det går fremover med nedskjæringen hos deg også?
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Friday, August 29, 2014 at 10:20 UTC

    • Ja, det går fremad – dette billede var “tilovers” fra sidste uge, og det går langsomt fremad, Mormor!
      Klem på dig!🙂

      Donald

      Friday, August 29, 2014 at 13:26 UTC

  2. Der er fast arbejde, når man har en have – men jeg håber, du også har tid til at fejre den særlige dag i dag🙂 Tillykke!

    Madame

    Friday, August 29, 2014 at 10:39 UTC

    • @Madame, der er virkelig meget arbejde nu, men jeg har en plan for
      Jeg får familiebesøg i morgen og arbejder så meget jeg kan – har lige været på genbrugspladsen med udrangeret materiel som var parkeret foran indgangen (det så grimt ud) og har købt ind i lange baner🙂 Nu skal jeg bare støvsuge og dække bord og lave mad …

      Donald

      Friday, August 29, 2014 at 13:28 UTC

  3. Det ser ud som om, det er fast arbejde at have en have! Har du fødselsdag i morgen?

    Stegemüller

    Friday, August 29, 2014 at 16:18 UTC

    • Joeh nej, jeg holder f. i morgen Stegemüller🙂 Jeg har ret travlt lige nu – mere senere måske med billeder!🙂

      Donald

      Saturday, August 30, 2014 at 7:39 UTC


Comments are closed.