Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Aftentur

Kirken på bakketop, må have været helligt sted - der er god udsigt

Kirken på bakketop, må have været helligt sted – der er god udsigt

Mere beskeden bolig (min)

Mere beskeden bolig (min)

Farverne ser meget naturlige ud her

Farverne ser meget naturlige ud her

Med blitz bliver det vanskeligt at se, hvad det er for blomster - kameraet kan åbenbart ikke dosere blitzen rigtigt

Med blitz bliver det vanskeligt at se, hvad det er for blomster – kameraet kan åbenbart ikke dosere blitzen rigtigt

Der er så mange smukke fænomener at fotografere, men det kræver sin mand at få det til at lykkes når det er småt med lys på en aftentur!

Written by Donald

Thursday, August 28, 2014 at 4:04 UTC

Posted in Skov og have, Skyer

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Se der kom det muligheter for å få skrevet noe. Blitz gir ikke alltid like godt resultat. Brukte du utfyllingsblitz eller autoblitz? Klem på deg🙂

    Mormor

    Thursday, August 28, 2014 at 5:57 UTC

    • Jeg tror kun det har auto, mit kamera – men jeg skal undersøge det! Det var ment som udfyldnings-blitz.
      Klem på dig!

      Donald

      Thursday, August 28, 2014 at 7:32 UTC

  2. Du gør dig gode anstrengelser. Ligger kirker mon ikke højt for at være nærmere den himmelske fader?

    Jørgen

    Thursday, August 28, 2014 at 6:23 UTC

    • Jeg ved ikke hvad traditionerne er for placering af helligdomme, – du har måske ret, både Egtved-pigen og Grauballe-manden var mosefund, og her i dalen er der også en mose, som har været offersted – med grusvej, som en overgang var (lidt) berømt på grund af at den var flere tusinde år gammel og lavet efter solide moderne principper, halvanden meter dybt grus-fundament!🙂
      Men jeg har nu altid forestillet mig, at vikinge-høvdingene byggede vi’er, hellige, viede steder, til Odin & Thor (Odinsvi => Odense) på bakketoppe, så kunne man bedre se ud til siderne og måske få øje på fjenden i god tid – essentielt for overlevelse!🙂

      Donald

      Thursday, August 28, 2014 at 7:39 UTC


Comments are closed.