Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Søndagsbesøg i nabobyen

Med 2 dages forsinkelse (jeg arbejder på at skrive – og lave layout – og har næsten ikke andet i hovedet!)

Kedeligt vejr, men hyggeligt at tage på besøg i nabobyen og se ny cajun

Kedeligt vejr, men hyggeligt at tage på besøg i nabobyen og se ny cajun

Exempel på en cajòn spiller

Exempel på en cajòn spiller

Jeg fik set Maltes nye cajun (se billede nederst) og jeg fik spillet klaver.
Spiller du på klaver når du besøger andre?😉

Written by Donald

Tuesday, August 26, 2014 at 20:59 UTC

Posted in Carpe Diem

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Spiller ikke på klaver – full stopp –
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Wednesday, August 27, 2014 at 4:20 UTC

    • Som man siger i Ungarn – her er en mandolin, nu skal jeg lære dig en nem andenstemme … så kan vi gå på værtshus i aften og spille lidt for de andre!
      Musikalitet er noget alle har. Nogen bruger den bare ikke🙂
      Klem på dig!

      Donald

      Wednesday, August 27, 2014 at 8:24 UTC

      • Det er så.
        Får sette i gang, jeg da🙂
        Klem på deg🙂

        Mormor

        Wednesday, August 27, 2014 at 8:45 UTC

        • Ja, det bliver hyggeligt – og morsomt, sammen med naboer, børn og børnebørn ved peisen juleaften?
          Nye julesange, “Nu er det jul, det er cool!”
          Klem på dig!🙂

          Donald

          Wednesday, August 27, 2014 at 8:47 UTC


Comments are closed.