Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Dér trives den bedst

Denne gang satte den 4 blomster samtidig

Denne gang satte den 4 blomster samtidig

Der er mere lys fra nordvest efter at hegnet er klippet ned

Der er mere lys fra nordvest efter at hegnet er klippet ned

Det er samme blomst, som jeg forærede min mor for 6-7 år siden, en lys-orange Hibiscus. Den trives bedst i bryggerset, hvor den står og ser yndig ud midt i et mylder af myregift, værktøj og andet.

Nu køber jeg snart en anden værktøjskasse for at få mere samling på tingene.

Written by Donald

Thursday, July 24, 2014 at 9:20 UTC

Posted in Skov og have

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Den bryder sig åbenbart ikke om konkurrence fra andre blomster. Sådan en primadonna!

    Rasmine

    Thursday, July 24, 2014 at 9:45 UTC

    • Den er en primadonna, ja, – eller også er der en rigtig god blanding af lys og varme. Engang jeg havde en begonia dér, stortrivedes den også.

      Donald

      Thursday, July 24, 2014 at 16:42 UTC

  2. Hun liker seg nok som “enestående”.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Thursday, July 24, 2014 at 10:23 UTC

    • Ja – den kan lide at stå dér🙂
      Klem på dig🙂

      Donald

      Thursday, July 24, 2014 at 16:42 UTC

  3. Det er en smuk blomst. Jeg er desværre en klovn til at passe stueplanter. De lever sjældent ret længe hos mig.

    Pigen fra landet

    Thursday, July 24, 2014 at 19:53 UTC

    • @Pia: Stueplanter kan få svamp; jord til potter er ofte svampebefængt – og ellers kommer der svampesporer gennem luften. Jeg tror at gode pottedyrkere gør en dyd ud af at “glemme” at vande planterne så jorden ikke altid er våd.

      Donald

      Thursday, July 24, 2014 at 20:52 UTC

  4. Sådanne blomster var min mor en ørn til at passe, og den du har ser fantastisk dejlig ud.

    Jørgen

    Saturday, July 26, 2014 at 5:58 UTC


Comments are closed.