Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Først den ene vej, så den anden

Med lidt zoom og underbelysning fik jeg en meget rød solnedgang fra en plæne ved supermarkedet

Med lidt zoom og underbelysning fik jeg en meget rød solnedgang fra en plæne ved supermarkedet

For at være ærlig, det så slet ikke sådan ud!

For at være ærlig, det så slet ikke sådan ud!

... så den anden vej, uden manipulering af belysningen; solnedgang her var 21:41 og billedet er fra 21:34

… så den anden vej, uden manipulering af belysningen; solnedgang her var 21:41 og billedet er fra 21:34

Kommentarfelt …

Written by Donald

Monday, July 21, 2014 at 9:37 UTC

Posted in Carpe Noctem

8 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nei, det er så, men det ble flott da.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Monday, July 21, 2014 at 10:25 UTC

    • Jeg kan særlig godt lide silhouetten af løvet i venstre side!
      Klem på dig!🙂

      Donald

      Monday, July 21, 2014 at 10:33 UTC

  2. Nå, du kan også: den anden dag overvejede jeg at sende dig et par lignende pletskud, med sort himmel og røde skyer og sol. Så bliver det ikke ret meget flottere.

    AagePK

    Monday, July 21, 2014 at 11:50 UTC

    • @AagePK: Send dem dog bare! Jeg har tænkt mig at overgå til den filosofiske afdeling i næste indlæg!🙂

      Donald

      Monday, July 21, 2014 at 12:20 UTC

  3. Flotte billeder – jeg bliver aldrig træt af at kigge på himlen og skyerne, når solen går ned🙂

    Madame

    Monday, July 21, 2014 at 14:32 UTC

    • @Madame: Med den himmel, vi har haft de sidste dage, er det også en fornøjelse at gå aftentur!🙂

      Donald

      Monday, July 21, 2014 at 18:12 UTC

  4. Fint – endog meget fint – med lidt uærlighed.

    Jørgen

    Monday, July 21, 2014 at 15:16 UTC

    • Tak Jørgen – man kalder det også kunstnerisk frihed🙂

      Donald

      Monday, July 21, 2014 at 18:14 UTC


Comments are closed.