Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Vandet var 20 og luften var 24

Jeg får røde knopper når temperaturen kommer op over 27°C – men det klør allerede ved 25°C. I går kløede det over hele kroppen og jeg tænkte “Nu er det tid!”

Det sædvanlige billede. Det tager jeg hvert år. Det giver mig en fornemmelse af at tiden ikke eksisterer. Indtil der kommer en byge.

Det sædvanlige billede. Det tager jeg hvert år. Det giver mig en fornemmelse af at tiden ikke eksisterer. Indtil der kommer en byge.

Der er dog en lille forskel fra tidligere år: En båd, som var trukket op ad skrænten, ligger der ikke mere. 2013. 2012. 2011. 2010. 2009.

Efter at livredderen var gået, kom badegæster i hobetal

Efter at livredderen var gået, kom badegæster i hobetal

Man kan se Kullen bag Rågeleje pynten med de mange badegæster

Man kan se Kullen bag Rågeleje med et livredderskur (klik for fuld-størrelse billede) og mange badegæster

Efter en dukkert og et par svømmetag klør det ikke mere.

Written by Donald

Monday, July 7, 2014 at 9:12 UTC

Posted in Liv

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Smukke billeder – det var godt du kom stranden i den kvælende hede, vi havde i går. Her havde vi 28 grader …

    Madame

    Monday, July 7, 2014 at 12:13 UTC

    • @Madame! Ja, det var godt jeg kom afsted! Jeg fik det så meget bedre!!!😀

      Donald

      Monday, July 7, 2014 at 13:14 UTC


Comments are closed.