Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Videre, fremtidsvision

Den thuja kan klippes ned til halvanden – to meters højde (og klippes ind) og den røde ahorn kan få mere plads, så skal det ende sådan her:

Sådan ser det ud nu  - billedet er ikke godt, der er jo skygge på det, som skulle ses tydeligt, men det blev ikke bedre i denne omgang

Sådan ser det ud nu – billedet er ikke godt, der er jo skygge på det, som skulle ses tydeligt, men det blev ikke bedre i denne omgang

Sådan forestiller jeg mig at det kan ende med at se ud; Thujaen skal klippes mere og mere ned efterhånden som tiden går

Sådan forestiller jeg mig at det kan ende med at se ud; Thujaen skal klippes mere og mere ned efterhånden som tiden går

Kommentarer …

Written by Donald

Monday, June 16, 2014 at 11:06 UTC

Posted in Skov og have

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det er klogt som du gør hele tiden at holde planterne lidt i ave – det er vi ikke gode til her, og de bliver alt for store.

    Madame

    Monday, June 16, 2014 at 12:18 UTC

    • @Madame, jeg fik skåret en del ned i dag. Jeg skal nok vise nogle billeder af dagens (hær)værk, men ærligt talt, det ville være bedst hvis jeg fik hjælp af en professionel gartner!🙂

      Donald

      Monday, June 16, 2014 at 20:46 UTC

  2. Det blir bra, når du får det som du vil.
    Klem på deg🙂

    Mormor

    Monday, June 16, 2014 at 12:32 UTC

    • Det skal være en pensionist-have, Mormor, hvor man måske kan få hjælp af en skovmand i nogle timer om måneden og så ellers bare slå græs!🙂
      Klem på dig!🙂

      Donald

      Monday, June 16, 2014 at 20:47 UTC

  3. Det forekommer mig at thuja er vanskelig at beskære, idet den ikke er villig til at skyde fra grene, men kun fra grønt. Ved du om det er sådan. Jeg synes jeg kan se det på vores hæk af thuja, som selvfølgelig burde have været taks, der i den grad kan klippes.

    Jørgen

    Tuesday, June 17, 2014 at 9:15 UTC


Comments are closed.