Skriv løs

… og se nu at få det sagt ordentligt

Så er der serveret …

Det var dog utroligt, som min søn kan bixe mad sammen på 20 minutter.
Det var meget hyggeligt. Efter at have prøvet et nyt murbor i en meget vanskelig massiv betonvæg og fået hængt en guitar og et billede op, så spiste vi, gik en fordøjelsestur, fornøjelsestur, og så TV.

Ud at gå en tur, uanset at det ikke ligefrem er indian summer

Ud at gå en tur, uanset at det ikke ligefrem er indian summer

Spelt m. porre, svampe mv.

Spelt m. porre, svampe mv.

Jeg købte nye mur-bor

Jeg købte nye mur-bor

De er fra samme leverandør, og tegningerne viser at de kan bore i mursten, beton, og fliser; men hvorfor er det ene så af typen cordless, det andet mason?

De er fra samme leverandør, og tegningerne viser at de kan bore i mursten, beton, og fliser; men hvorfor er det ene så af typen cordless, det andet mason?

Written by Donald

Sunday, October 19, 2014 at 13:29 GMT+0000

Posted in Liv

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det var en fornøyelse 🙂
    Klem på deg 🙂

    Mormor

    Sunday, October 19, 2014 at 13:34 GMT+0000

    • Simpelthen, Mormor, en fornøyelse!
      Klem på deg! 🙂

      Donald

      Sunday, October 19, 2014 at 19:36 GMT+0000

  2. Det er fint når mad kan klares på 20 minutter, men det er vel så ikke slow-food. Fast-food ser det heller ikke ud til at være.
    Har ingen ide om forskellen på de to murbor.

    Jørgen

    Sunday, October 19, 2014 at 14:57 GMT+0000

    • Jørgen, åhja, det må man sige, det er bestemt ikke slow-food!

      Jeg fandt ud af at cordless simpelthen er trådløse boremaskiner (batteridrevne) som man har lavet i mere 20 år nu, og som er vældig praktiske – og akkumulatorerne er også blevet bedre og bede. Men hvorfor der skal stå på bore-hylsteret at den (også) kan bruges på en cordless, det fatter jeg ikke. Jeg har desværre ikke tid til at grave i det.

      Donald

      Sunday, October 19, 2014 at 19:38 GMT+0000


Comments are closed.