Tøm Papirkurven

… og se nu at få det sagt ordentligt

Knopper og blomster

Torsdag d. 10 Maj (undskyld forsinkelsen), jeg ville ønske I kunne se billedet i fuld skærmstørrelse, for så begynder de grønne nuancer at spille på en helt anden måde:

Med regnen kom lidt varme og blomster og blade fortsætter med at folde sig ud

Fra i går 7. Maj:

Når jeg tager billeder i modlys må jeg reducere belysningen for at de lyse partier på bladene ikke bliver hvide.

Fra 29. April:

Søndag 29. April – knopperne stod stille :)

Fra 28. April:

Lørdag 28. April

Fra 23.April:

Samme træ, en anden gren med urolig baggrund for 6 dg siden

Kommentarer

Written by Donald

Saturday, May 12, 2012 at 23:44 UTC

Posted in Liv

7 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. vakkert. God morgen Donald :-)

    mormor

    Sunday, May 13, 2012 at 4:28 UTC

    • Ja, er det ikke vakkert, Mormor, tidligt oppe! Godmorgen og god-dag :)

      Donald

      Sunday, May 13, 2012 at 9:02 UTC

      • Noen ganger er det alt for tidlig, men det får så være. :-)

        mormor

        Sunday, May 13, 2012 at 9:42 UTC

  2. Hvor er det smukt – både at se knopperne vokse og modlysbilledet! Jeg har lige gået en runde for at kigge på vores to æbletræer, og det ene er som dit, mens det andet er ved at springe ud.

    Madame

    Sunday, May 13, 2012 at 10:32 UTC

    • Jeg bliver så glad for sådan en kommentar :)
      Jeg skal ud nu og håber at få ordnet lidt mere i haven inden vi får regn.

      Donald

      Monday, May 14, 2012 at 9:03 UTC

  3. Dejlige illustrationer det samme forandret.

    Jørgen

    Monday, May 14, 2012 at 18:56 UTC

    • Ja, ikke sandt, Jørgen – de er ikke sprunget ud endnu, 4 dage efter! Men i morgen – så kommer æbleblomsterne alle sammen, gætter jeg.

      Donald

      Monday, May 14, 2012 at 21:07 UTC


Comments are closed.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers